Informacje Ogólne: Grafika przedstawia plakat informacyjny w języku polskim. Plakat zwraca uwagę na konieczność dokładnego przeglądania ofert i niepodpisywania umów od razu. Podkreśla znaczenie zrozumienia warunków przed zgodą na usługi związane z systemami grzewczymi. Jest to istotne dla świadomości i ochrony konsumentów.  Szczegóły Wizualne: Plakat zawiera tekst i elementy graficzne. Kolorystyka plakatu jest stonowana, z dominującymi odcieniami niebieskiego i białego. Tekst na plakacie jest czytelny i wyraźny.

Sprawdzaj oferty, nie podpisuj „od ręki”!

Korzystaj z programu „Czyste Powietrze” uważnie. Wybieraj sprawdzonych wykonawców. Uważaj na oferty składane przez akwizytorów i sprawdzaj, co podpisujesz. Pamiętaj, że dotacja z programu „Czyste Powietrze” przysługuje Tobie, a nie wykonawcy. Instalowanie nowego urządzenia grzewczego jest skuteczne tylko w ocieplonym domu.